lördag 6 november 2010

Jag känner hur det bränner inom mig...

När mogondagen gryr, så äro tiden kommen!

Nu har jag precis skrivit ut ett hemligt brev från min älste storebror och hans fru. Det var absolut förbjudet att läsa det innan jag satt på planet... Och ni som känner mig väl, vet hur sjuuukt nyfiken jag är. Men jag lovade, och det ska jag hålla! Men så fort jag sitter i stolen kommer jag rycka upp brevet!!

Klockan är inte alls tolv, det är bara så som ni tror. Nu ska jag försöka få lite sömn och imorgon bär det av! Då Lisa så ska jag krama å trösta dig så mycket som jag bara kan, ska bli spännande och se dig när du tagit dina lugnande piller... lilla flygrädda människa! Kram på dig, ses på Arlanda.

Tjoflöjt!// Ida

4 kommentarer:

  1. Haha! jag fick liknande av min syster! fick dock öppna, men ska ha med mig!

    Detta är inga farliga piller medmänniskor!! Naturläkemede, va

    SvaraRadera
  2. Va gulligt av dem :)
    Usch vad jag kommer sakna er !!! :/ Ha det så otroligt bra så ses vi ganska snart :) <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kunde hålla dig, och så kan du läsa brevet om och om igen när du saknar oss:)
    Ha det nu så fint på ert äventyr långt långt borta! Och passa er för männen!

    Kraaaaaaaaam kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Haha vi har allt fina familjer Lisa!
    Kommer sakna dig me Amanda, men vi ses snart igen!

    Tessan! Klart jag kunde hålla mig! Lovade ju!:) Det var hur fint som helst! Ska läsa det ofta!!:)

    Kraaaam!

    SvaraRadera