fredag 5 november 2010

Räknar timmar

Måste säga att det är riktigt spännande!

Det är allt en ny upplevelse att packa en resväska två gånger. Första ut till föräldrarna i skärgården, sedan så ska det packas ännu en gång till Indien. Tvättmaskinen går varm och jag har äntligen kunnat börja koncentrera mig på vad jag ska ha med mig efter gårdagens bravader. Min lilla hund bestämde sig nämligen för att bli sjuk, men det blev en visit hos veterinären igår och nu är hon på fötter igen och är piggare än vad hon varit på länge. Hon kanske gillade all uppmärksamhet.

Gillar matchande väskor Lisa, kommer bli kanon. Vi kommer rocka Indien.

Ida

2 kommentarer:

  1. Åh hunden då :/ Hon kanske vet vad som skall ske! Separationsångest liksom!!!

    Jag räknar timmarna tills ni kommer hem :)!! Fast jag hoppas ni kommer få det så himmla bra där :)!!! Ni får inte glömma att lyssna lite på Håkan och sakna mig och Stockholm lite också :)<3<3

    SvaraRadera
  2. Haha, jaa det lär ju vara det! Knas puppe!

    Klart vi ska lyssna på Håkan och längta efter dig lilla du! De e ju självfallet!!! <3

    Ida

    SvaraRadera